Promocija knjige „ŠEKS – Politička biografija“: Kroz 19 poglavlja na 900 stranica prikaz političkog djelovanja istaknutog političara

POŽEGA – Povjesničar Ivica Miškulin u prepunoj dvorni Hrvatske gospodarske komore Požega predstavio je knjigu „ŠEKS – Politička biografija“ za koji se pokazao veliki interes. Uz autora knjige Ivicu Miškulina i Vladimira Šeksa moderator predstavljanja je bio Ferdinand Troha, zamjenik požeškog gradonačelnika na koje se odazvao veliki broj predstavnika političkog, društvenog i gospodarskog života. Između ostalih bili su, pomoćnik ministrice regionalnog razvoja Davor Huška, požeško-slavonski župan Alojz Tomašević, gradonačelnik Požege Darko Puljašić, predsjednik Gradskog vijeća Požege prof.dr.sc. Željko Glavić, gradonačelnica Pleternice Antonija Jozić, načelnik općine Kaptol Mile Pavičić i brojni drugi.

U ulozi domaćina sve nazočne je pozdravio požeški gradonačelnik Darko Puljašić naglasivši kako je knjiga „ŠEKS – Politička biografija“ autora Ivice Miškulina vrijedna publikacija koju se odvažio napisati mladi autor koji je “veliki zalogaj” uspješno odradio u političkom smislu.

Knjiga sadrži gotovo 900 stranica na kojima je kroz 19 poglavlja prikazano političko djelovanja Vladimira Šeksa, istaknutog hrvatskih političara od 1970. godine pa sve do današnjih dana odnosno 2015. godine kada je napustio Hrvatski sabor.

-Dobio sam jedinstvenu priliku da na znanstveno utemeljen način analiziram, ocijenim i kontekstualiziram djelovanje jednog od najvažnijih političara moderne hrvatske povijesti – kada to kažem mislim na činjenicu da je on od proljeća 1990 kada je ušao u Sabor u kontinuitetu, sve do danas praktički u vrhu hrvatske politike. To samo po sebi predstavlja izazov i u tom smislu držim kako sam otvorio vrata sličnim biografijama, odnosno, analizama o našoj suvremenoj povijesti – rekao je autor Ivica Miškulin.

Vladimir Šeks naglasio je kako je vrlo zadovoljan knjigom, no konačni sud trebaju dati čitatelji.

Flickr Album Gallery Powered By: Weblizar