Uz mimohod prikaz običaja i kulturne baštine, izbor najgizdavije Šokice te koncert tabmuraškog sastava “Gazde”

Autor: S.P./D.K.

Mimohodom od Osnovne škole Antuna Kanižlića do Trga Svetog Trojstva tradicionalno će 28. kolovoza započeti ovogodišnji Aurea Fest Požega. Prva večer ovogodišnjeg trodnevnog festivala posvećena je običajima i kulturnoj baštini, a već po tradiciji, održat će se i Izbor najgizdavije Šokice.

S obzirom na epidemiološke mjere, ove godine i Aurea Fest doživio je određene redukcije u programu i broju sudionika. No, kao kad skinete ljusku lješnjaka pa dobijete ukusnu jezgru, ostalo je i dalje na užitak Požežanima i njihovim gostima ono što je doista okosnica, prepoznatljiv dio najdugovječnijeg glazbenog festivala na ovim prostorima – autentični spoj tradicije i urbanog, bez kompromisa i dodatnih pop(ulističkih) primjesa.

Tako će trodnevna kulturno-zabavna zbivanja u Požegi 28. kolovoza otvoriti Aurea Fest običaja i kulturne baštine uz izbor najgizdavije Šokice, potom će se 29. kolovoza održati i kultne Zlatne žice Slavonije dok će završni sjaj 30. kolovoza dati urbani zvuk Aurea jazz Festa. Ovogodišnja povorka 28. kolovoza nešto je kraća i s manje sudionika no ne i manje atraktivna. U mimohodu će tako sudjelovati Požeške mažoretkinje, Trenkovi panduri, Gradska straža Požega, Gradska glazba Trenkovi panduri te KUD-ovi sudionici festivala.

Nakon otvaranja festivala u 19 sati započinje Aurea Fest običaja i kulturne baštine, koji promovira običaje, kulturu i tradiciju Slavonije. Ovaj festival će ujedno biti kuturno-umjetničkim društvima i izborni za nastup na državnim smotrama krajem godine, jer zbog koronavirusa nisu održane županijske smotre folklora na kojima se biraju predstavnici za državne smotre.

Naravno, i ove godine bit će održan Izbor najgizdavije Šokice, a u večernjim satima koncert će na festivalskoj pozornici održati tamburaški sastav Gazde.

Više iz kategorije

Uvjeti korištenja | Politika privatnosti i kolačići (EU) | Oglašavanje | Impressum